Popis produktu Elektrocentrála Honda TP 15 HP + podvozek
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství.
Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod.
Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm.
Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození.
Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování.
Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem.
Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min.
Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP.
Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V).
Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek.
Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné.
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.
Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad.
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější.
Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem či jiným drobným příslušenstvím.
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.